لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری محمود آباد نمونه تقدیم شورای شهر شد

طی جلسه ای که با حضور رییس شورا، اعضای شورای اسلامی شهر محمود آباد نمونه و مهندس مهدی بهشتی مقدم شهردار و مسئولان مالی شهرداری روز یکشنبه ۱۰ بهمن در صحن شورا برگزار شد لایحه ی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری به شورا تقدیم شد.
به گزارش روابط عمومی شورا وشهرداری محمودآباد نمونه مهندس مهدی بهشتی مقدم شهرداراین شهر با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی بودجه شهرداری نسبت به سال گذشته گفت: لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری محمود آباد نمونه برمبنای رقم ۱۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به بودجه ۱۴۰۰ برای بررسی و تصویب به شورای شهر تقدیم شد.
مهدی بهشتی مقدم در ادامه با اعلام اینکه بودجه سال جاری محقق گردیده است اظهار کرد: بودجه سال‌جاری شهرداری محمود آباد نمونه ۱۵۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۸۰ درصد آن تحقق یافته است.

وی بیان داشت سرمایه‌گذاری در شهرداری، راه‌اندازی دفتر جذب مشارکت‌های مردمی و ایجاد درآمد پایدار و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از مهم‌ترین برنامه‌های کاری است

شهردار محمود آبادنمونه با اشاره چالش‌های مالی و درآمدی پیش روی شهرداری، تصریح کرد: در تلاشیم با حمایت ها‌وهمراهی اعضای محترم شورای اسلامی با ساماندهی کد های در آمدی تعرفه و عوارضات وهمچنین توافقات ملکی در ساخت وساز ها با مالکین از بحران مالی کنونی عبور کرد.
مهندس مهدی بهشتی مقدم با بیان اینکه شهرداری برای انجام خدمات، نیاز به تأمین هزینه دارد گفت: یکی از این کسب درآمدها، «عوارض» است که به توسعه شهر نیز کمک می‌کند. شهروندان با پرداخت معوق املاک و خودروها، شهرداری را در عبور از مشکلات کنونی یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *